Kucağımda uyurken gazını çıkarmadan yatağına koyuyorum uykusu kaçmasın diye. Ama aklım hep onda kalıyor allah korusun gazı olur kusar vs yatarken sıkıntı olur diye. 3.5 aylık kizim. Sizce ne yapmalıyım. Uykusu dağılmasını göze alsam bile çıkarmaya çalışmalı mıyım kızlar