Gulbahar36 valla ağrı gelince evde dolanıyordum karnımın üstünden sırtıma vuran şiddetli bi ağrıydı sıcak su torbası koyuyordum sıcak suya sirke döküp içiyordum ilk zamanlar bunlar biraz işe yarıyordu sonra fayda etmemeye başladı, dayanabildiğim kadar dayanıyordum bazen kendiliğinden geçiyordu geçmedşğinde bende hastane aciline gidiyordum orda damardan ağrı kesici ve spazm çözücü yapıyorlardı öyle geçiyordu. Ama inanın ameliyat o ağrılar kadar kötü değil. He birde ağrı gelince değilde gelmemesi için yapılacak şeyler var. Salça yağ baharata dair herşeyden uzak durmak özellikle yumurta yememek. Ben ameliyat günü aldığımda 1 ay sonrasına vermişlerdi yağsız makarna yağsız limonsuz salata haşlanmış patates gbi hrp yavan şeyler yemiştim ağrımasın diye.