Gizemm_1 Merhaba kızlar bebeğim bugün 31 günlük sütüm olmadığı için hipp mamaya başladık , kaç cc mama içmesi lazım acaba ???
Betulalyaa Gizemm_1 canım 60 cc vermelisin birde hipp combiotic kullanmanı tavsiye ederim hem gaz yapmıyor hemde güzel kilo aldırıyor bende kızıma kullanıyorum
Yasolinne Gizemm_1 Ben de Hipp kullandım da hep vardı ondan dedim. Google a yazıp söyleyeyim o zaman sana. 2 ölçek olması lazım. Hatırlamam zor tabi. Combiotic mi normal mi?
gkbyza Gamzenurr 30 mu benim bir aylık bebeğim süt emip üstüne doymayınca 30 cc tatlı niyetine içiyor 😬
Gamzenurr gkbyza bende emzirip öyle veriyordum kuzum ama doktor ilk ay 30 sonra 60 öyle ilerle demişti emzirmiyorsan aklımda kaldı söyledim