Romatizma hastasıyım ağrım atağım tutuyor bu ara özellikle havalardan falan hiç. Bir ilaç kesmiyor acile iğne yaptırmak için gidiyorum bu serum dan takıyorlar bir kaç tır küçük etkili bi serum 10 dk sürüyor ama o 10 dk da ağrıyı tamamen kesiyor ve aşırı uyku basıyor yürüyecek haliniz kalmıyor arabaya kadar o hale getiriyor o günde öbür gün de deli gibi uyutuyor gözümü açamıyorym yani. Bildiğiniz kafayı güzel yapıyor acilde bu serum her takılacağında kimin bu kime takılacak diye hemşireler aralarıbda konuşuyor her seferinde şaşkınlıkla bu serumun ilacı da varmış serumu veya ilacı kullanan var mı zararı varmıdır