Nargiza97 Kızım 6.5 aylıkken diş çıkardı şimdi emerken oyun oynayıp lastik çekmiş gibi çekip ısırıyor. Hepiniz yaşıyormusunuz bu durumu daha diyorum ilk dişi bide üstten çıksa 🔥diyorum. Siz napıyorsunuz?
sedaelif Nargiza97 benimki birkaçkez kanattı hatta et kopardı çok kötüydü. canım o zaman çok yandı. belli bi süre devam etti ısırmaya. ısırınca elimi araya koyuyordum burnunu sıkıyordum bırakıyordu.
kitapkurdubebeninanasi Nargiza97 kısa bir dönem yaşadık biz de onu. Ama ne kadar tepki verirseniz o kadar çok yapıyor dikkatini dağıtın hemen unutacaksın kısa zamanda
Nargiza97 BuzluKahve cydcvk Ata-sMom58 sedaelif kitapkurdubebeninanasi teşekkür ederim hepinize😘 yazdıklarınızı uygulayicam
Serra_Annesi Bebeğim 8 ay 13 günlük 2 altta bir üstte 3 dişi var hiç daha ısırmadı şükür 😀 tepki vermemek gerekiyormuş oyun sanıp tekrar yapabilirmiş
Nargiza97 Serra_Annesi yapıyor valla kızım çok hareketli oyun oynuyor ilk başta sonra birden ısırıyor başta yapma annecim acıyor filan dedim yüzüme bakıp gülüyor sinsi sinsi, sonra yüzüme bakıp meme yaralı ucunu çimtikliyor ne tepki verecem diye🤗