ezgikdk Karınca yumurta yağı kullananlar varmı tüy çıkarmıyormuş , kullanan varsa kaçınca ayda kullandı
benkosarim ezgikdk anannem anneme 6.aydan sonra yapmış annemde kıl tüy derdi hiç olmadı bana yapmamış annem unutmuş lazerle uğraştım