Byzasya 2,5 aylik kızımin balgam sorunu var bogazi devamli hiriltili ne yaparsam atar bu balgami aglarken kusarken az bisey cikiyor ama cok fazla var sanirim gecmiyornve tekrarliyor ne yapabilirim
Busbus03 Byzasya bize doktorumuz bricany şurup verdi çok güzel balgam attı bir de onla birlikte ben bitkisel öksürük şırup kullandım prospan
Busbus03 Byzasya ama götürebilirseniz mutlaka götürün biz kıl payı hava verilmesinden kurtulduk broşlarına inmişti Allah korusun
Yusufff-41 Byzasya aynı dönem bizde de başladı ince bir yastık kullan başını yükselt dedi doktorumuz bir de ben soğan koyuyorum odaya emzirme ya da mama sonrası da ılık su veriyorum 3-4 çay kaşığı üstten gaz çıkartırken balgamı da atıyor 4 ay 3 günlüğüz bir hafta deneyin derim
Yasolinne Byzasya İlaç için doktorunuzla konuşursunuz elbette ama balgamı seyreltmenin en iyi yöntemi bol sıvıdır. Emiyorsa sıklaştırın derim.
Yasolinne Yasolinne Ve uyurken baş kısmını yükseltin ki aşağıya aksın uyandırmasın. Reflü yatağı gibi.
dunyaharikasi Byzasya bence hiçbirşey kullanmayın yenidoğan bebeklerde boğaz kıkırdakları gelişmediği için o hırıltı 6-9 aylara kadar devam edebileceğini söylemişti en son gittiğimiz doktorumuz, o yüzden korkmayın ve ilaç şurup vs vermeye kalkmayın
Byzasya dunyaharikasi ilac vermiyorum doktor onermeden kullanmam tabikide ama rahatsiz ediyor gibime geliyor o yüzden evde kendi imkanlarimizda birazda olsa hafifletmek istedim
Lina11 Byzasya bizde bugün muayene olduk doktor daha çok küçük olması sebebiyle boğaz akıntısı İçin ilaç veremeyeceğini söyledi
Lina11 Lina11 çarşamba günü otit tanısıyla antibiyotik başladı. Sadece ona devam edin dedi. Boğaz akıntısı için ekstra birşey başlamadı
Yusufff-41 Byzasya bende bugün gittim salgın var malum korktum bir şeyi yok meme mama sonrası su ver iki üç çay kaşığı serum fizyolojik ile burnunu temizle öksürüğü takip et çoğalırsa gel dedi idrar kültür testi istedi iki güne çıkacak o zaman tekrar bakacak burnu tıkandığı için ağzından nefes alıyor boğazı kuruyor sık ve ardarda öksürük yok emziriyorum onun dışında ılık su veriyorum kan testleri normal idrar testimiz temiz çıktı şükür hastane dolu çocuklarla yatış verdi birine yer kalmamıştı rabbim hepimizin bebişlerini korusun