Bebeğim 6,5 aylık oldu. Bugüne kadar deliksiz gece uykusu vardı. Ama son 2 haftadır 2-3 kere hep aynı saatlerde uyanıyor. Uykuya dalması da çok uzun sürüyor. Bşr anda ne oldu anlamadım. Allah için biri aydınlatsın beni. Ah birde açlıktan uyanmıyor zaten emmiyor da sağdığım sütlerden veriyorum acıkmıştır diye içmekte istemiyor