Bebeğim 5 ay 5 günlük iki gündür uykuya geçerken kafasını yukarı doğru kaldırıp uyuyor yani geriye doğru atıyor gibi biraz internette araştırdım nörolojik felan diyor sizinde bebeklerinizden böyle uyuyan varmı geceleri yeni yeni emzik le uyuyamaya başladı acaba emzik düşmesin diye mi yapıyor anlam veremedim