Tatliskizim Hanımlar merhaba kızım 15 aylık saçında konak var tarağıyla yada elimle konakları temizlemeye çalıştığımda saçları çok fazla dökülüyo konak olduğu için mi başka birsey den mi bilmiyorum yardımcı olur musunuz?🌸✨🎀
Adart Mustelanın bi tane konak kremi var o çok işe yarıyor. Gece sürüyorsun ertesi gün direk şampuanla yıkıyorsun. İsterseniz bi deneyin.