Mysunshineee Bende parka beşik kullanıyorum 15 gündür alt kademeye indirdik yataktan almadan yapıyorum gece beslenmesini ve alt değiştirmeyi çünkü kendi yatağıma alınca uyanıyor ve tekrar uyumuyor bir süre tabi benim belim kolum kopuyor o sürede keşke daha kolay bir yöntem olsa ya da uyanmasalar☹️