Carsamba günü gece saat 4de ateş vardı 38,2 ve burunun tıkalı olduğunu nefes almada zorlandığını fark ettim.Daha öncede bi kere olmuştu dr muz iburamin zero vermişti.bende ondan verdim yine.sabah dr muza telefonda anlattım sordum 5 gün devam edin ilaca başka şikayet yoksa demişti.bugun 5.gün doldu.önceden olduğunda 3 gün ilaç içinde geçmişti burun tıkanıklığı.zaten ateş ilk bi defa olmuştu başka olmadi.ama şimdi ateş yine ilk gün oldu bi defa başka yok.ama burun tikanikli geçmedi.ilk günlere bakınca daha iyi.ilk günler yattığında uyuyamiyordu burunundan. 2 gündür uyuyor çok şükür.ama burnu tikaliymis gibi sesi çıkıyor ve ara ara burnu sulanıyor.yarin dr muzla tekrar görüşücem.olmadi dr gotürucem. Ama 5 gündür neden geçmesi önceden 3 gün de hicbir şey kalmıyordu. Internette bakıyorum geniz eti falan diyor.umarim öyle değildir..