Sürekli burda post açtım yirmi gun oğlum hasta uyumuyoruz die sekiz aylık on gün önce götürmüştük bişe yok dediler bugün yine içim rahat etmedi götürdüm meğer bronşit bi suru ilaç sprey verdiler hava verdiler iğne yaptılar çok ağlıyorum Şuan yeni geldik acilden