alinamm her emzirmeden önce ve sonra bacak egzersizleri yaparak çözdüm o sorunu. Baya bi gaz çıkarıyordu hayret ediyordum nasıl bu kadar gaz çıkıyor el kadar bebekten diye. Sürekli çıkardığım için birikme olmuyordu gece daha rahat uyuyordu. Suan 3 aylık cok şükür bitti o sorunlarımız artık egzersiz yaptırmama gerek bile kalmadı bağırsakları geliştiği için kendi ıkınmadan çıkarıyor. Darısı sizin başınıza. (Yine de bağırsak düzenleyici kullanmanızı tavsiye ederim ben biogai kullanıyordum)