Merhaba, bebeğim gece uykusuna 9 da yatıyor. Genelde sık sık uyanır ya sallariz ya emziririm. Fakat.bu defa baya uzunca derin kesintisiz uyudu. 11 gibi kalktı baktım uyumayacak biraz yoruldun dedim fakat enerjisini atamıyor suan kıpır kıpır durmuyor 😂 bu bazen yine böyle oluyor gündüz uykusunda da uykusunu net almamisken uyaniveriyor. Enerji patlaması yaşıyor ne yapacağını şaşırıyor. Sizde de oluyor mu? Neden olabilir ki