Merhaba kızlar bebeğim 45 günlük ve üç gündür kakasını yapamıyor. Bi kere daha böyle olmuştu doktorumuz gliserin fitil verdi ve çok zorda kalmadıkça kullanma dedi 4 gün önce fitili verdim yaklaşık 20 dk sonra kakasını yaptı ama fitilde tam şeklinde geri çıktı ve kakasını yapmasına rağmen yine sancılandı çok ağladı . Uyarın veriyorum poposunu sürekli kulak çöpünü zeytinyağına batırıp masaj yapıyorum ama yine de yapamıyor. Ve sürekli çocuğum bi ıkınma halinde canı acıyo kasılıp ağlıyo kakasını yapsa rahatlayacak var mı vereceğiniz bi akıl