Ebu0219 Merhaba 👋 arkadaşlar prematüre bebek annesiyim kabızlık çekiyoruz bana yardımcı olabilir misiniz ne yapmam gerekiyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Ipekk Ebu0219 prematürelerde sanırım daha fazla oluyor. Bir çok şey denedim ama probiyotikler iyi geliyordu sadece . Birazda zamanla düzeldi açıkçası
Mevadad Siz bol bol kayısı tüketin. Bebeğiniz 4 ay üstündeyse 1 çay kaşığı zeytinyağı içirin elinede kayısı verin emsin. Tavsiye edilmesede çareniz kalmadıysa poposunu zeytinyağıyla dürtün
Ebu0219 Ipekk canım 31 haftalık doğdu kuzum şimdi 43 günlük ilk defa yapamadı dün geceden beri kıvranıyor ☹️☹️ doktor tavsiyesi ile mi aldın peki
Busram57 Ebu0219 bence kabiz degil ama gazdandir. Bende oyle saniyordum benimde kizim premature. Hatta bir kac kere uyararak yaptirdim cok pismanim ...
Ebu0219 Busram57 peki gaz olup olmadığını nasıl anlayacağım yediklerimden kabız olabilir mi acaba bende de var kabızlık
Ipekk @Ebu0219#2136481 sadece anne sütü alan bebeklerde normal kabul ediliyor birşey yapmamak en iyisi. Sadece karnına ılık ılık masaj yapabilirsinz. İnternette videolar var
Ebu0219 Ipekk benim yediklerim den etkilendi sanırım ama ilk ve prematüre olduğu için tedirginlik daha fazla oluyo 😔