asyakusunannesii evet tek uykuyla çok daha güzel uyudu 🥹🥹🤲🏻🤲🏻 14:00 gibi uyuyor, 1 1,5 saat yatıyor ama fazlası yok. Akşam 20:00 gibi kıvranmaya başlıyor. Oyalayıp 21:00 da yatırıyorum. 22:00 gibi kalkıyor. Bu yoktu mesela 9 da yatar 12 de uyanır emer yatardı. Şimdi uyku sonrası bir saat sonra kesin kalkıyor. Neyse emziirp tekrar uyutmaya çalışıyorum. Ama yatıyor en azından çok şükür. Çok teşekkürler🥰