Kızlar evim genel olarak 19 derece ila 23 derece oluyor 2.5 tog aldım 2 gündür giydiriyorum içinde bir zıbın kısa kollu sıfır kol yani üzerine tulum genede dayanamayıp ince bir müslin örttüm yani çok mu anlamıyorum şuan çocuklar da belirti vermiyor yani sıcacıklar uyuyorlar da normal zamanlarında ki gibi sizce çok mu örtmüş oluyorum örtmeyeyimmi napayım ben