İlk zamanlar vücudumuz gereginden fazla süt üretiyor 3 ay deniliyor ama bu durum bence kişifen kişiye değişiyor bu yüzden de gögüslerimiz ilk zamanlar şişken sonrasında ihtiyacı kadar üretiliyor, bu yüzden gögüslerimşz yumuşuyor, regli ve yumurtlama döneminde de azalmalar olabiliyor yazmışlar zaten, bol su içip proteinle beslenirsen, şekerli gıdalardan unlu yıceklerden uzak durursan duzelır :}