iby Kizlar 1 aydir kabariyorum kizariyorum kasiniyorum sonra yarim saate geciyor baska yerde cikiyor cildiricam neden oldu nasil gecer?
Uras10 iby malesef üzülerek söylüyorum kü geçmiyor ben küçüklükten beri oluyorum alerji testi yaptırdım ve hiçbireşye alerjim yok bu illet kaşıntı üzüntü sıkıntı heyecan çıkabiliyor ben hap kullanıyorum ALlerset
mimikkralicesi iby benimde dayımda var gecen babasını kaybettikten sonra nüksetti birçok tedavi uygulandı ama hala var geçiyor gibi oluyor tekrar çıkıyor en son kortizon tedavisi uygulanıyordu sonrasını bilmiyorum. Rabbim şifa versin🙏🏻
mimikkralicesi iby benimde dayımda var gecen babasını kaybettikten sonra nüksetti birçok tedavi uygulandı ama hala var geçiyor gibi oluyor tekrar çıkıyor en son kortizon tedavisi uygulanıyordu sonrasını bilmiyorum. Rabbim şifa versin🙏🏻
Uras10 iby yok emzirmiyorum hamileyken verdi doktor olmadım hamileyken allahtan şükür ama içilebilir yazıyordu 3 aydan sonra allerset çoğu doktorum. Bunu verdi