Minikjaponveannesi Merhaba oğlum 6 aylık hala yarım kundak yapmak zorunda kalıyorum. Çünkü sürekli emziğini çekip ağlıyor elleriyle kendini uyandırıyor uykuya dalamıyor ellerini kontrol edemediği için çözümü nedir zamanla geçer mi ne yapmayalım
Aryakbra Minikjaponveannesi hala kundaklıyorum 7ay13 günlük ama yarım kundak tek kolu dışarıda yavaş yavaş diğer koluda çıkararak alıştıracağım kundaksız inşallah alışırlar
Kizim16 Benim kizim dort aylik bende yapiyorm ama kundak sayimaz. Uyudugu battaniyesine sariyorm kollarını
Minikjaponveannesi Aryakbra evet yavaş yavaş alışması lazım tek değiliz demek ki inşallah bu da geçecek zamanla 🌺
Asel_0803 9 aylık kızımı hala yarı kundak yapıyorum bazen çünkü uykuya zor geçiyor elini kıpırdattığı zaman uyanıyor