Nsr123 aslinda diyette yapmadim saglikli beslendim.64 le hamile kalip 78 le doguma girdim.normal dogum oldu ve dogumdan 1 ay sonra 10 kilom gitmisti kendiliginden.kilo vermeye devam ediyordum ama nolduysa psikolojik bi aclik basladi surekl iabur cubur cips yedim.sonrasinda karar verdik esimle birlikte basladik.sabahlari 1 haslanmis yumurta,peynir,seytin domates salatalik bol yesillik.ara ogun meyve.eger cok acikirsam tavuk gogsu haslayip yagsiz kizartip yedim ilk hafta.aksamlarida ilk 2 hafta corba ve bol salata bazen yanina tavuk.ekmek pilav makarna yok.Gunde 5 litre su iciyorum