turkaninalli halk arasındaki yanlış algı madurusunız arkadaşlar. Bebek sırt üstü yatmalı. Sırt üstü yatınca soluk borusu üstte kalacağı için kussa da boğulmaz, yüz üstü yatırmak en risklisi hem nefes almasını zorlar hem de soluk borusu bu kez de altta kalacağı için kusacağı mide içeriği soluk borusuna gider. En güvenlisi sırt üstü yani. Yan yatırın derler büyüklerimiz. Sağa sola dönmeye başlamış bebekleri de yan yatırmamalıyız ki yüz üstüne dönüp öyle kalmasın diye.