Kaç kilo olduğundan ziyade kaç kilo aldığına bakmak gerekiyor, arkadaşlarınız bunu bilmeyip bilmişlik yapmasalar ve fikirlerini kendilerine saklasalar keşke. Bebeğiniz gayet güzel kilo almış, sütünüz yeterli demek ki hiç mama verip bi de meme reddiyle uğraşmayın. Gerek olsa tamam mecbur verilecek mama ama belli ki gerek yok. Siz bakmayın onlara cehalet çok zor.