MerhabA ben balık yağı ve colostur beta kullanıyorum dr muzun tavsiyesi ile kolostrum içeriyor bu takviye.. normalde sadece beslenmeye dikkat ederim ama bu ay hastalık ayı diye dr önerisi ile kullanmaya başladık yaşı 2 bu arada en iyisi dr nuza danışın o yavrunuzu bilir ve destek amaçlı bir takviye önerebilir☺️