123401 ben genel oldum. Uyanık asla olamazdım panik bi insanım titriypdum dogum boyu öyle olmam bence daha kötü ameliyat ortamı sonucta buz gibi genel oldum diyorum iyiki ben valla. Uyanınca bambaska bi dünyaya uyanıyor gibi oluyor insan çok garip bi duyguydu ya 🙈 uyanırken sadece ayılmak zor oluyor sarhos gibi değişik, ağrı oluyor ama bence hep oluyor sezeryanda ben sadece bunları yaşadım 😊