Krizinka_5 Bebeğiniz memede uyuyakalınca gazını alıyor musunuz yoksa direk yatağına mı koyuyorsunuz ?
Gunes789 Krizinka_5 gazını alın mutlaka yoksa mideden bağırsağa geçiyormuş, almazsanız yine de bir zaman sonra gaz için uyanacaktır
ececelikk33 Krizinka_5 bende burda bekleyeyim 🤔 geceleri uyurken emiyor gün içerisinde de emerken uyuduğu oluyor birkaç kez denedim uyurken gaz çıkarmayı ama çıkarmıyor var mı yapabilen acaba ?