Benim bildiğim kadarıyla her bileşenin bir kullanim yüzdesi vardır ve bu yüzdeleri yine izinler ile belirlenir örneğin palm yağı bitkisel yağ sinifina girer aycicek yağı gibi. Ve yedigimiz bazi cikolatalarda bile mevcuttur belli oranda yasaldir cunku. ben de mama kullanıyorum bebeğime hipp organic combiotic onun içinde de mevcut ama glikoz şurubu yok mesela bildiğim kadarıyla. Bende zaten eleştirmek için cevaplamadim mama kullanan ve buna zorunda olan sayısız anne olabilir aramızda onları bir nebze olsun belli belgeler ile rahatlatmak amac tebliğler bunun için vardır:)