Aselim123 valla 9 ay doğurana kadar çektim ne fitil ne krem hiç birşey fayda etmiyordu ağlıyordum artık gece zaten son aylar uyuyamıyordum tam uyucam kaşıntı ben en son yoğurt okumuştum internette onunla rahatladım İntim jel verdi doktorum onu kullanıyorum hala çok şükür kurtuldum