Seydasari 2.5 ay oldu doğum yapalı ilk 1 ay çok güzeldi ama sonrasında bel ağrıları başladı sadece yatarken meydana çıkıyor napsamm bilemedim sizde de oldumu nasıl çözüm buldunuz😔
DeryaDerin Seydasari çocuğumu her yıkadığımda bel ve belden aşası felçli gibi oluyordu çok şükür azaldı lokal anesteziden sanırım belden nasıl bir iğneyse etkisi baya sürüyo Şuan 7,5 ay oldu
ozgekeremehmet DeryaDerin aynen benımde oyle fıtık baslangıcı dedı dr bana. Kılo verınce bıraz rahatladım
Seydasari DeryaDerin baya da sürüyomuş gündüzleri hissetmiyorum da gece üstüne yatınca kitleniyo resmen
Busk-28 sezaryan olanlarda genel bişey bel ağrısı arada baş agrisi oluyor gecmyor canm banyoda çocuğumu yikarken altını değiştirirken ayakta çok fazla kalmaktan geçmiyor anlicagin bir omur