Benimde bebeğim 13 buçuk aylık ama yürüsün diye elinden tuttuğumuz an kendini yere bırakıyor kendi kendine koltuğa tutunarak çok güzel yürüyor oturduğu yerden ayağı kalkiyor bacaklarımdan çekiştiriyor ama elinden tutunca yürümüyor desteksiz ayakta sabit durmuyor. Bekliyoruz bizde yapacak bir şey yok bol bol hareket ettirmeye çalışıyorum zaten çok geç emekledi 11 aylık olmak uzereyken emekledi . Kaba motor geriden geliyor bizde