zeynepmelek benim bebeğimde iki gün önce iyiydi, gecesinde birden ateşi çıktı huzursuzlandı. Diş sandık çünkü öncesinde hiçbir üşütme hiçbir belirtisi yoktu.
Ateşi 39u gördü tabi bu esnada calpol verdik, hastaneye gittik boğazı şişmiş enfeksiyon üşütme falan dediler ve hastane çocuk bölümü gerçekten kalabalıktı.