Mutluaile11 Ahh bu çocuklar 🤦 evde yapmadığı şeyleri başkalarının yanında yapıyor aşırı şımarıyor beni kesinlikle takmıyor sürekli inatlaşıyor. O yüzden pek insan içine karışmak istemiyorum bu aralar. Malesef vurmak, saç çekmek huyları başladı bizimde. Veee tv olayı… Başedemiyorum kumandayı saklıyorum yine olmuyor hep çizgi film, reklam izlemek istiyor. Yani nasıl söz geçiririz nasıl sakinleştiririz bilen varsa söylesin bende bağırmak istemiyorum ama günden güne zorlaşıyor😭