GULCE02 doğrudur heralde bu terleme işi birazdan bebekten bebeğe değişiyor bizdeki gibi. Mesela benim ablam polar pijama üstüne yprgan battaniye yatar hayatta terlemez ben hayatta öyle yatamam kan ter içinde kalırım. Bebeklerde de öyle bence çünkü ben 2.7 ye oğlumu loysam atlet uzun kollu giydirsem bir de kan ter içinde kalır. Sizinki dmekki daha kalın giyinmeye, sıcağa alışmış