Merhaba anneler
Kizim 1 yaw 6 aylik son zamanlar cok gerginim asabim hic yerinde diil her weye bi turlu kavga ckaritorum bir sozle stresliyim ewimle aram pek iyi degil ondan .. neyseki bebeyi hala emziyorum benim stresim sutumle bebeyede geciyormu.. ?
Ve biturlu emzirmesin brakmagini istyorum olmuyor korkutmakda istemiyorum neylese ama boylede yemek yerken bile azindakin bitirmemiw memeee diyo🤦🏼♀️ Vermiyince sakitlewmiyor yani bu kadar zor nasil tergitsem acaba son zamanlar sinirlerimde bawimda hic istemiyorum verem .. verdikce cok tartiwdirdikcada asabim bozuluyor.. iwe gidiyorum veni gormuyunce meme aklina duwmez benki eve girdim iw bitdi soyunmama izin vermez 😒 bana yardim edin ?