Savas15nisa yani şöle diyim sana bni istemeyeni ben hiç istemem. Eşimin annesidir saygı duyarım ama eşimin annesi olarak kalır. Ben hiç eşimin annesine kayınvalidem kaynanam demedim hep anne dedim ama oda hic geliniyim gbi davranmadı hep annecim kızım böle ilişkimiz var allh razı olsun hakkını yemem her zmn basımın üstünde yeri var ama seninki gbi olsaydı bende silerdim. Sende insansın seni üzüosa sana acımıosa sende acıma