Derya341986 Nasıl bir süreç, çok ağrılı mı? Korkuyorum ama ocak ayında olacağım. Hep kiloverip aldım. Tavsiyelerinizi bekliyorum
MamieOA Derya341986 ben 13 eylul oldum benim surecim ameliyatan ciktiktan sonra agrim oldu,suan 3 ayi bitirmek uzereyim bu hafta controlum var 2 ayda 21 kilo giti Ameliyatan sonra biraz zorlanabilirsin
Sevce19ceren Derya341986 kişiye göre değişir benim ilk gün çok ağrım oldu.2 ay kadar baya zorlandım 27 Haziran’da ameliyat oldum şuan iyiyim
hamisko Derya341986 2019 da ameliyat oldum. Çok rahat geçti ameliyatım. Ağrım çok azdı ama sanırım benim acı eşiğim yüksek. Etrafımda çok kişi bu ameliyatı oldu çoğu kişi memnun. Eğer diyet programına güzelce uyarsanız bir sorun yaşayacağınızı sanmıyorum.
Hilaldenizz Derya341986 merhaba ocağın ilk cuması bende olacağım ameliyat bendede çok büyük heyecan var çevremden olumsuz tepkiler alıyorum ama tüp mide ameliyatı olan arkadaşlarım var gördükçe hevesleniyorum
Derya341986 MamieOA maşallah size tabii aslında diyette zorlu bir süreç ancak gözüm korktu bir iki yoruma
Derya341986 MamieOA maşallah size tabii aslında diyette zorlu bir süreç ancak gözüm korktu bir iki yoruma
Derya341986 Sevce19ceren çok geçmiş olsun kilo verme durumunuz nasıl ilk gğn aprı sanırım herkesde oluyor
Sevce19ceren Derya341986 6 ayım 45 kilo verdim ☺️ hiç duraklamam olmadı benim çok mutluyum.İdeal kiloma 8 kilom kaldi
Derya341986 hamisko en kısa zamanda olacağım 20-25 kilo vermek istiyorum hep verdim aldım verdim aldım artık kesin çözüm istiyorum