Annemommommy Arkadaşlar bebeğimin çorbalarına diterek koyduğum için haşlanmasi da düdüklü kullanmaya korktuğum için uzun sürüyor büyük bir parça haşlayıp sonra didip dolaba atmak istiyorum
Yusufff-41 Annemommommy koyacağınız kadar parçalara ayırın saklayın bende haşlayıp kavurma yapıp buzlukta saklıyorum sonra kullanıyorum bir şey olmadı yıllarca bize ek gıdaya geçince et yiyeceği zaman bende yaptıklarımdan vereceğim
sedaelif Annemommommy dolaptan çıkarıp haşlayıp geri atılmaz. direk alıp haşlayıp parçalara ayırıp koyabilirsiniz.