1 aydır aynı durumu biz de yaşıyoruz canım büyükler olarakta öyle sağlıkçı arkadaşım domuz gribi tekrar yaygınlaşmaya başladı ama telaşa vermemek için duyurmuyorlar dedi 2 kere antibiyotik kullandık yine bana mısın demiyor bitki çayları da öyle bol bol dinlenmek lazım