Kuzum şuan 4 buçuk aylık ama hala açı yeri geçmedi günden güne daha da büyüyo ve artık üst komşu beyazlaşmaya başladı sanki apseli gibi sağlık ocağında ebeye sordum normal dedi ama bu kadar uzun süre gelmemesi ve büyük kozların apseli olması normal mi ?