Nisaask Allah rızası için bune ya dk başı reklam mi olur. Daha saniye geçmeden reklam bir yeri okuyayım diyorum. Okumadan reklam çıkayım diyorum yine reklam. Böyle giderse bana yararı olmaz forumun çünkü okuyamıyorum.
Nejla133 Nisaask gerçekten beni de bunalttı reklamlar dediğiniz gibi bir şeyi ağız tadıyla okuyamıyoruz hoooop reklam
Nisaask Elifinilki aynen ya sıktı artık bide kapatayım derken sürekli başka uygulamaya girince tamamen sinir oluyorum
Nisaask Ya süreklilik arıza verir gibi reklam veriyorlar. Okuyamıyorum. Sıkıldım artık bu durumdan çare bulunsun
Nisaask Birara yine böyleydi sonra azalttilar şimdi yine başladı. Okuyamıyorum. Bu sitemimden sonra yetkililer bir çare bulmada silecem. Yazık 1 buçuk yıldır kullaniyoruz
Rumeysa34 Kız diğer uygulama da öyle happy mom dk başı reklam kriz geçiriyorum bir kere böyle yazmıştım ağzımın payını almıştım sonra silindi yazım bizimde kazanmamız gerekiyor gibi laflar yazmışlardı du bakalım şimdi buraya da yazarlar
Nazlican Nisaask Yaşadığınız sorun ile ilgili, sorunun video kaydını alıp ios/android hangi işletim sistemini kullandığınızı da belirtip, kullanıcı adınız ile beraber mail atınız. Uygulamada bulunan DAHA FAZLA – BİZE ULASIN kısmından mail atabilirsiniz.
Kuzeymomss Nisaask reklam çıkmasını da geçtim çarpıya basmama rağmen reklam sitesine giriyor. Tam bir saçmalık