Kızlar bebeğim 5.ayına yaklaştı. gece ynımda yatıyor beşiğinde uyanıyor malesef. Yanımda yatarken de böyle uykuya dalarken bana doğru dönüp elini yumruk gibi yapıp bana vurur gibi yapıyor kafasını o tarafa bu tarafa çeviriyo böyle bacaklarını zorluyomuş gibi yapıyor yani ne bilim bişeyi mi var diyorum sizinkğler de böylemi???