Böyle birşey hayatımda duymadım..Okurken yok artık diyeceksiniz.Eşimin dedesinin 2 gün önce bu hastaneye yatışı yapılıyor sebebi ciğerlerin su toplaması.Daha sonra birşeyi yokken apar topar yoğun bakıma alınıyor.Bu sabah kayınvalidem babasıyla konuşurken iyiyim ben hiçbirşeyim yok diyor.Yarım saat geçmeden hemşire kayınvalidemi arayıp hastanız vefat etti diyor.Neye uğradığımızı şaşırdık.cenaze işlemlerinden tutun mezardaki tahtaya kadar herşey hazırlanıyor.Daha sonra hastaneye cenazeyi almaya gidildiğinde hastanız yaşıyor ki ne cenazesi deniyor.Ki bu hastanede morg bile ayarlanmış.Ayrıca hastanede ne ölen var nede dedemiz fenalaşma kalp masajı falan hiçbirşey geçirmemiş.yani cenaze olsa karıştırdı falan derdik.Böyle birşey olabilir mi böyle bir saçmalık Allah aşkına ya.Birde burası fakülte…