elifinannesi12 Merhaba herkese. 2 aylık bebeğime tommee tippee anticolic biberon kullanıyorum. 3.ayı doldurduktan sonra orta akış hızlı emziğe geçmemizi söylediler. Neden değiştirmemiz gerekiyor anlamadım. Bilgisi olan var mı?
2prnses1prens elifinannesi12 bebeğim 3 aylık normalde 1-3 aylık olanını almam lazmmış biz biberona daha yeni başladk emziriyorm günde 1 sefer mama veriyorum biberonun akış hızına alışmamadı için 0 ay yeni dogan alnından aldm. Muhtemelen bebeğin fazla efor sarfetmemesi yorulmaması açısındandır emzirirkende gün geçtikçe çekim güçleri çogaldığı için gögüsten daha fazla süt çıkar biberonda aynı kalmamalıdır diye düşünüyorum
benkosarim elifinannesi12 bebek büyüdükçe emiş gücü artıyor yeni doğan biberonu kullanmaya devam ettikçe çene kasları gelişemiyorum bu yüzden o sadece başlığı değiştiriyorsunuz biberonunu değil
elifinannesi12 2prnses1prens bebeğimi emziriyorum aynı zamanda daha hızlı akış meme reddine sebep olur mu acaba diye endişeliyim :/
elifinannesi12 benkosarim peki orta akış hızı meme reddine sebep olmaz mı bebeğimi az da olsa emziriyorum çünkü
benkosarim elifinannesi12 bebek büyüdükçe memenizden çekiş gücü de articak ikisi aynı seviyede yükseldiği için siizin için de emzirmek daha kısa hale dönücek