Kızlar merhaba.
Malum hastalık dönemindeyiz salgın var bende yakalandım maalesef 2.5 aylık bebeğim var ondads geceden beri ara ara öksürük oluyor ve burnu tıkanık açmama rağmen hala tıkanık aklınıza gelebilecek her yöntemi yaptım
Beslenmesini de çok etkiliyor ben vermesem meme aklına gelmeyecek zorla veriyorum bez sayısı günde en en fazla 6 oluyor o da yarı çişli dolu dolu değil
Ne yapsam şaşırdım sizde bu durumu yaşayan var mı