Defneduru14 Moms22 vala benm kizim 5 ay 15 gunluk ama duzeltilmis 4 ay 10 gunluk. Ben biraz once baby plus mama mia modeli siparis verdim . Yatis pozisyonu var 5 farkli o sekilde kullanirim oturmayi ogrendikten sonra dik hale getiririm diye düşündüm
Elly Moms22 Ben de 5. Ayda oturtmaya başlamıştım ki doktor kontrolde oturtmamam gerektiğini söyledi. Öne dogru eğilir otururken başı agır gelirmiş ve bu da omurgada eğrilik yaparmış. 6. Ayda oturtmaya başlayacağız.
Elly Moms22 Valla aynı bizim de, buarada kucakta çay içerken oturtun kısa kısa dedi. Mama sandalyesi kötü olan.😏