N-B İyi akşamlar anneler . Bebeğim 13 aylık çok az hırıltılı öksürüğü var bugün . Beneklerinize öksürük olduğu zamanlarda doğal uyguladığınız yöntemler var mı acaba. Paylaşırsanız çok sevinirim
Lulemom N-B çam kozalağı şurubu iyi geliyor geçtiğimiz hafta 15 aylık kızımda da vardı. Doktor theranatur diye şurup verdi. Şişeyi bitirdik resmen geçmedi. Çam kozalağı şurubu içirdim 2 günde geçti
Kelebekk_kiz N-B havluyu ütüyle ısıtın ve kullanilmams kalıp sabunu sürün üzerine ve çocuğunuzun bağrına ılık olacak şekilde koyun
Kelebekk_kiz N-B evet canım kokusuz ve parfümsüz bı sabun olsun havluya tamamen suruceksin ama havluyu önce ısıt ütü ile sonra sabunu sür ve göğsüne koy kuru ateşsiz öksürükte faydasını görürsün insallah 🤲
asha1905 Tuzsuz terayağını eritip içine pekmez koyun sonra bebişinize yedirin . Üzerine güzel bi ıhlamur içirin ☺️ Çok iyi gelecektir