Bebeğim 3 aylık 3 4 gündür nefesi kesilir gibi ses çıkartıyordu bugün arttı ve korkup acile gittik röntgen ve oksijen değerinde bisey cıkmadı doktor bebek reflüsü veya gaz olabilir dedi bu tarz bi durum yasayan anne varmı acaba nolduğunu anlayamdık ve çok korktuk nefesi kesilir gibi ard arda ses çıkaran bi bebeğiniz varmı