Bizimde geçen hafta önce patladı kanadı ve tam iki ay şiş şekilde dolaştı sağlık ocagı olması gereken bu beklediğimiz bir şey aşı tutmuş demek dedi gerçekten de geçti yarık gibiydi patladıktan sonra cok korktum her yer kan olmuştu kücücük kolunda nohut kadar apse yaptı ama şuan cok iyi acile gitmiştik o gece bir şey çıkmadı ebemiz normal dedi. Öyleymişte her cocukta yaşanılabilir aşıya cevap vermiş dedi ama içiniz rahat değilse sizde sağlık ocağına Bi götürün